Dagens wow

Hejhej det är Julia så klart!
Igår var jag på casting för en pizza grej, man skulle göra kung fu och såntdär.
Igår kväll säg mamma och jag på the Secret of Moonacre (Månprinssesan)! Den var jätte bra tycker jag iallafall.


Photobucket


Diamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond Text

En ny kategori som heter Dagens wow här kommer jag visa olika coola och ovanliga saker.

En betolåda med ett Nintedo ds i haha.


Här är lite fakta om bentolådor:

Bentō eller obento, är japanska för lunchlåda. En traditionell bento består av ris, fisk eller kött och en eller flera små grönsaksrätter som tilltugg. Maträtten serveras i allt ifrån massproducerade engångsförpackningar till vackra handgjorda trälådor. Trots att bento finns tillgängligt i närbutiker över hela Japan anses det fortfarande vara en viktig kunskap för en husfru att kunna tillreda en aptitretande bento.
:) Hej då!


Kommentarer
Postat av: serife

wooooooow jag taaa ditt land!!!! ooo vad cooollllt

2011-02-26 @ 12:51:26

Kommentarerna är här :

Namnis :
Kom ihåg mig?

Mail ;) : (publiceras ej)

URL/Din blogg om du har en :

komiss ;P:

Trackback
RSS 2.0