Ugglor!

Hej! Jag blogga inte igår så jag bloggar idag istället.
Igår var jag hemma halva dagen för mamma tog ledigt så hon kom hem 1.
När mamma kom hem så åkte vi in till stan.
Där åt vi på en resturag vid namn: Marion's gastro diner.






Man kunde bowla där! ( men det gjorde vi inte)


Min oreo milckshace ( Stavning???)Man blev mätt på en tugga! (SUUUUPER god!)
Sen gick vi på bio och såg legenden om ugglorna.

Dom såg så mjuka ut så man ville bara stäcka sig fram och klappa dom.
Sen skulle jag på en casting för någon radiopjäs.
Mamma och jag fick gå till SR ( sveriges radio) Och då fick jag prata i men mic och låssas var arg och ledsen.


Det här köpte vi igår!



Vantar,Pocky snacks,Någo sorts potatis sncks med ost smak( från thailand), en Mask, Två nagellack.
Bye bye


Kommentarer

Kommentarerna är här :

Namnis :
Kom ihåg mig?

Mail ;) : (publiceras ej)

URL/Din blogg om du har en :

komiss ;P:

Trackback
RSS 2.0