Tjejmiddag

Hejsan!
Det var ett tagsen.
Jag har haft en tjejmiddag som var på sportlovet.
Det var jätte kul här kommer lite bilder!



Så här såg jag ut! Jag var en maid! Hade rosa peruk också! (klia!!!)

Dukning


(vissa bilder har mamma redan tagit! -.-')

Förrätt och varmrätt


Förätt: Vårullar med sötsur sås
Varmrätt: Satay spett med friterad kyckling och ris och jordnötssås.

Efterrätt:


Cupcakes


Cupcake med Robert <33 ;)

POKI!!! :D
Så här såg efterrätts tallriken ut:

Cupcake (med justin bäver xD) hallon, kladdkaka med hellokitty,poki,grädde :D.
Visst ser det gott ut!!!!

Så här såg gästerna ut.

Lite olika stilar! såå sööta! :D
Och så fick jag en massa fina presenter fast jag inte fyllde år!

Dumle,Ögonbrys penna,En jätte sööt tröja,Örhägen och en fin blomma!
Det här blev att ganska långt inlägg menmen! <3
Bye <3


Kommentarer
Postat av: Johanna <33

Så sööt du är, jätte vackert hår! ;o (: <33

2011-03-13 @ 12:31:20
URL: http://nanney.blogg.se/
Postat av: Malva!

Hej! Jg gillar också att baka och pyssla! och så kul att det finns andra som är nästan jämd åriga! fin blogg! kolla gärna min! :D :D

2011-06-04 @ 22:20:02
URL: http://malvacupcake.blogg.se/

Kommentarerna är här :

Namnis :
Kom ihåg mig?

Mail ;) : (publiceras ej)

URL/Din blogg om du har en :

komiss ;P:

Trackback
RSS 2.0